miercuri, 26 decembrie 2012

Zile din viata mea:Un actor grabit





Se spune ca in preajma Craciunului creste numarul depresiilor.Ei bine, eu ma simt un pic melancolica in seara asta si vreau sa fac o dedicatie unui om care a trecut  prin viata mea.Reprezinta o fila in cartea vietii mele.Nimic mai mult! Cu toate astea a trecut prin viata mea si nu pot sa ignor asta,indiferent ce impresia a lasat in urma.Muzica e o parte din viata mea.Intotdeauna a fost.Mi-e mult mai usor sa ma exprim prin ea si mereu caut o piesa care sa fie in concordanta cu starea mea de spirit. Asociez amintirile cu diverse melodii. Iar piesa asta spune totul.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About

She believed in dreams and she believed in making something about them.

Pages

Un produs Blogger.

Recent News

Translate

Followers

Search this blog

© Believing in Cinderella, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena