marți, 18 decembrie 2012

Alice in wonderland

Alerg dupa ceva. Nu stiu nici eu dupa ce inca. Ma intriga , ma atrage. E un magnet. Il umaresc printre miile de culori.Nu e din lumea mea.Stiu asta. Cu toate astea continui sa il fugaresc. Se opreste . De ce? Se uita la mine, vine spre mine. Ma prinde de mana.Acum stiu dupa ce alerg, dupa cine. Nu il vad bine. E ceva ce nu pot inca dezlega la el. Ma orbeste. Ma trage dupa el, danseaza cu mine intr-o clona a lumii mele. Ma invarte intr-un vals ametitor.Ba nu .E tango acum. Totul se misca cu viteza luminii.Ma pierd in el. Uit cine sunt. Uit de ce alergam. Ma incalzeste intr-o lume rece. Oare de ce e asa rece lumea lui ?Nu mai conteaza raspunsul.   M-as putea si eu adapta aici. Ma amestec in milioanele de culori ale universului lui.Ma imbat cu mirosul lui.E dulce, parca prea dulce.  Zambesc, rad .Ametesc .Si el rade. Rade zgomotos. Salbatic. Incetez sa mai zambesc.Ma sperie rasul lui. Ma invarte in pasi de dans salbatici. Ma arunca in aer dintr-o miscare.In timp ce plutesc il vad cum dispare intr-o gaura de iepure. Si eu ? Cum mine cum ramane ?  Ma lovesc de gresia rece. Ma ridic ametita. Nu inteleg nimic.  Brusc imi aduc aminte de ce alergam. Fugeam de el, nu dupa el. Nu lumea lui era rece, lumea lui e si lumea mea. Mana lui era rece.





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About

She believed in dreams and she believed in making something about them.

Pages

Un produs Blogger.

Recent News

Translate

Followers

Search this blog

© Believing in Cinderella, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena