sâmbătă, 1 decembrie 2012

Welcome December..

Si incet, fara sa simtim ,fara sa realizam s-a strecurat si decembrie pe langa noi. Bine ai venit.
Si odata cu Decembrie vin si rezolutiile de anul nou si cadourile de craciun si colindele si mirosul de brad si scortisoara si si si multe altele. Intotdeauna mi-a creat un sentiment de bucurie decembrie, nu neaparat implinire,daca reflect asupra anul care este pe punctul de a se incheia,dar fericire cu siguranta. Pentru ca o data cu gerul aduce si speranta. Speranta intr-un an mai bun. Si exact asta imi pun eu in tine ,decembrie.Speranta! Pentru ca cineva, simpatic, care acum se afla deeeparte , mi-a facut o promisiune. Sau mai degraba mi-a prevestit ceva. Ca o sa existe o persoana deosebita in viata mea inainte de prima zapada. Sau oare o data cu prima zapada? Indiferent cum ar fi , I am hopping for the best. There might be someone already, dar nu o sa stim pana la prima zapada, nu?! Asa ca am incredere in tine,Manu Adriana si in decembrie :)

If I am alone this Christmass you're gonna get your ass kicked !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About

She believed in dreams and she believed in making something about them.

Pages

Un produs Blogger.

Recent News

Translate

Followers

Search this blog

© Believing in Cinderella, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena