joi, 20 decembrie 2012

Stray cat

Sunt o pisica.Mandra si salbatica. Plangacioasa si artagoasa. Melancolica si somnoroasa. Lenesa si jucausa. Sunt o pisica pierduta in jungla orasului.Ma pierd des,dar ca orice alta mata respectabila ma regasesc destul de repede pe drumul cel bun,drumul spre casa.  De fapt e relativ usor sa faci asta,nu? In final,  all roads lead home. Ma dezechilibrez des si la fel de des cad din copaci, ma lovesc de crengi in drumul meu spre pavajul din beton, le simt cum ma zgarie in drumul meu.Ma ustura, cu cat ma apropii de sol, ma ustura din ce in ce mai tare. Simt cum imi pierd fire din blana. Ma sperie asta.Ajung jos.Am cazut in picioare.Mereu cad in picioare,desi de fiecare data cand pic ma intreb daca de data asta o sa reusesc sa fac o aterizare perfecta ..Ehhh...renunt la gandul asta.Admir golurile din blana mea...”cicatricii din lupta” le numesc.Sunt mandra de ele.Sunt harta mea,imi amintesc unde am fost si ce am vazut in drumul meu. Ma intorc acasa. Maine iar ma aventurez in jungla orasului. In fond...sunt o pisica curioasa. O iau mereu de la capat. Mereu caut ceva ,acolo , departe, in lumea asta mare.Nu stiu inca ce caut.Cand o sa il gasesc o sa stiu. 

        “She acts like a stray cat, wild, free, and proud.......But inside her heart, she houses a wound.”

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About

She believed in dreams and she believed in making something about them.

Pages

Un produs Blogger.

Recent News

Translate

Followers

Search this blog

© Believing in Cinderella, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena