marți, 1 ianuarie 2013

Zile din viata mea:exceptia mea

Oameni multi,bautura,galagie,lumini,artificii si o fata cu parul ravasit,ochi mari,stralucitori ,inecati in speranta si ruj rosu aprins de dorinta de a fi sters ,alergand  pe tocuri inalte, dintr-un capat al Bucurestiului in celalalt..Eu!.De ce am simtit eu nevoia sa colind orasul? Ei bine....nici eu nu stiu de ce...M-am trezit alergand dupa exceptia mea.Exceptia mea frumoasa..Exceptia careia i-as impartasi atat de multe,exceptia care reuseste sa ma faca sa ma simt atat de mica incat as putea incapea cu usurinta intr-o cutie de chibrituri.Exceptia care ma reduce la tacere ,exceptia in fata careia uit cine sunt,exceptia care nu stie nimic despre mine.
Am alergat spre ea ,desi stiam ca ma indrept spre dezastru.Dar mi-am imbratisat dezastrul din toata inima. L-am luat in brate zambind si l-am parasit plangand ,pentru ca stiam ca eu nu o sa fiu niciodata exceptia exceptiei.



          "Funny you're the broken one,but I am the only one who needed saving"


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About

She believed in dreams and she believed in making something about them.

Pages

Un produs Blogger.

Recent News

Translate

Followers

Search this blog

© Believing in Cinderella, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena