vineri, 21 decembrie 2012

Cum mi-am petrecut sfarsitul lumii

Cum am asteptat eu sfarsitul lumi?? Ei bine...cred ca pot mai bine sa arat asta ...
Pai daca tot urma sa mor , macar sa mor grasa si frumoasa, nu?! :))

Ei bine, eu mi-am petrecut ziua facand curatenie. Stiti cum se spune ;”You never know what you've got until you clean your closet."
Printre meteoriti,cutremure,uragane ,dragoni si alte lucruri de genul eu am facut curajoasa curatenie. 
Si inca sunt in viata.Am supravietuit si apocalipsei si curateniei. A fost mai dificila curatenia. 
Nu am crezut niciodata ca o sa vina sfarsitul lumii astazi.Sa fim seriosi? Provizii?!Buncare?! De parca ne-ar folosi la ceva in cazul unei apocalipse reale.
Am vrut sa ma folosesc de asta pentru a introduce in peisaj poza cu prada mea de razboi. Arata delicios ,nu? Asta inseamna sa vii acasa ,unde-i cald si bine. 


In schimb cum si-au petrecut ei sfarsitul lumii as vrea sa vad.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About

She believed in dreams and she believed in making something about them.

Pages

Un produs Blogger.

Recent News

Translate

Followers

Search this blog

© Believing in Cinderella, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena