marți, 29 ianuarie 2013

Zile din viata mea:Presentiment

Am un sentiment ciudat ca niste rotite s-au pus in miscare undeva, ca ceva e pe cale sa se intample...Si nu ceva rau, cum se intampla de regula in viata mea. Ca urmeaza sa se intample ceva extraordinar....si e ciudat... Am senzatia ca urmeaza sa se schimbe ceva in bine. Serendipity?! E un sentiment foarte ciudat.  Ma astept la o coincidenta uimitoare.La un boom, la o explozie.
Am senzatia ca o sa merg pe strada in pantofii mei cu toc si o sa ma impiedic si o sa cad  fix intr-o baltoaca de sentimente placute ,asteptate. Ca o sa dau nas in nas cu destinul la colt de strada.
Poate ca nu e un feeling, poate ma insel ,poate e autosugestie,poate sunt ganduri in miez de noapte.Sau poate nu....

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About

She believed in dreams and she believed in making something about them.

Pages

Un produs Blogger.

Recent News

Translate

Followers

Search this blog

© Believing in Cinderella, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena