miercuri, 2 ianuarie 2013

Zile din viata mea:divortata

Uneori ma simt de parca as fi divortata.Divortata de vechea mea viata.Si o parte din mine ar vrea sa se recasatoreasca.Nu cu oamenii care au facut atunci parte din ea ci cu modul acela de viata.Era liniste ,era pace undeva ascunsa in nelinistea mea de atunci.Neliniste ce nu se compara cu cea de acum, atat de profunda si apasatoare. Macar atunci aveam parte de o neliniste galagioasa,iar galagia poate fi mereu redusa la tacere. Am testat apele .Am vazut ce inseamna sa cutreieri lumea cu urma unei verighete pe deget.Chiar daca nu mai e acolo,urma ei imi aminteste ca a fost. Datorita faptului ca a fost pot sa fac o comparatie. Concluzia:imi placea mai mult viata de femeie maritata. Dar.....eu m-am schimbat, am invatat sa fiu celibatara...nu stiu daca as putea  fi iar casatorita cu vechea mea viata, cu mine......dar urma ei ma arde si in acelasi timp imi da speranta ca poate....intr-o zi o sa am iar o verigheta, dar una diferita,mai stralucitoare. Pana atunci colind,testez,ma pierd,ma regasesc,ma caut,ma reinventez....

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About

She believed in dreams and she believed in making something about them.

Pages

Un produs Blogger.

Recent News

Translate

Followers

Search this blog

© Believing in Cinderella, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena