duminică, 6 ianuarie 2013

Viata ca un hipermarket

In timp ce alergam alaturi de alti oameni la fel de grabiti si nehotarati ca mine intr-un supermarket, am realizat ca in viata pasesc la fel cum ma plimb printr-un hipermarket, uitandu-ma mereu in parti , niciodata in fata.
Merg inainte spre casa de marcat,dar privind spre raioanele din stanga si dreapta.Intotdeauna ma gandesc ce as putea aduna de prin ele, niciodata nu stiu ce caut pana zaresc ceva ce imi atrage atentia.Imi verific mereu optiunile,pentru ca stiu ca pot. Uneori le compar inainte de a face o alegere. Pasesc inainte,dar din cand in cand ma opresc sa fac verificarile de rutina in stanga si in dreapta,ma pierd uneori printre raioane ca printr-un labirint dar mereu revin pe drumul cel drept, spre casa de marcat,spre final, unde imi duc fericita cosul plin ochi cu alegerile mele. Merg inainte dar niciodata nu ma uit pe unde merg, vad doar multiplele posibilitati,zabovesc printre ele,pe unele  le cunosc, pe altele le testez doar .Stiu unde trebuie sa ajung ,ce sens are sa ma uit doar in fata si sa pierd culorile din parti?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About

She believed in dreams and she believed in making something about them.

Pages

Un produs Blogger.

Recent News

Translate

Followers

Search this blog

© Believing in Cinderella, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena