joi, 23 ianuarie 2014

Buna , draga mea!

Tocurile mele rasuna puternic in timp ce alerg printre oamenii.
 ”N-o sa ajung nici azi...”
Ma uit la ceas, e deja tarziu. 
” N-o sa ma ierte....mereu imi incalc promisiunea”
Imi infasor fular mai strans, si grabesc pasii. 
”Poate, poate de data asta o sa ajung.....”
Ma apropii, felinarul din fata blocului palpaie ca de obicei, ajung in fata intrarii in bloc si incep sa scormonesc prin geanta, dupa chei...
”Doar daca le-as gasi mai repede....Aha! In sfarsit!”
Alerg pe scari, aproape imi pierd echilibrul si cad, dar intr-un final ajung in fata usi. Ma opresc acolo, trag aer in piept si imi fac curaj. Ma uit la ceas, si intorc cheia in iala.
”.....am ajuns. Nu pot sa cred.....”
Deschid usa incet, aerul cald din casa ma inconjoara, imi arunc palton, apoi manusile....ma indepartez de intrare si continui in acelasi ritm, pantofii, bluza, fusta, ceasul, cerceii.........inaintez spre baie si o vad : palida, obosita, incercanata, dar fericita. Se uita la mine zambind. Ma duc in dormitor, ma  asez pe scanul moale imbracat in catifea, imi pun bijuteriile pe masuta de toaleta, zabovesc un pic,  in timp ce ascult apa curgand in baie. Ma indrept intr-acolo, si simt cum toate simturile imi sunt inundate de aromele amestecate in cada plina cu spuma...ciocolta, vanile, trandafiri..
”Mereu ti-a placut sa amesteci spumantele de baie. Ce obicei prost......”
”Am uitat ceva”. 
Fug in camera alaturata.
Ma intorc si o privesc....... ma privesc in oglinda din baie..
”Mi-a fost dor de tine, draga mea...”
Zambesc si ma cufund in cada inspumata, simt cum toate grijile se topesc in apa fierbinte, imi iau cartea si incep sa citesc.
”Oare unde ramasesem?....Ah da! Pagina 56.”



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About

She believed in dreams and she believed in making something about them.

Pages

Un produs Blogger.

Recent News

Translate

Followers

Search this blog

© Believing in Cinderella, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena